Dolar 39,2409
Euro 44,5090
Altın 4.154,88
BİST 9.058,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 24°C
Az Bulutlu
İstanbul
24°C
Az Bulutlu
Cts 21°C
Paz 24°C
Pts 25°C
Sal 27°C

Çözüm merkezi çalışmalarını sürdürüyor

Ümraniye Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren ‘Çözüm Merkezi’ kurulduğu 2010’dan bu yana ilçe sakinlerinin talep, öneri ve şikâyetlerini dinleyerek, çözüme kavuşturmakta. Çözüm Merkezi, Kahramanmaraş depremlerinin ardından da yoğun mesai yürütüyor. Çözüm Merkezi, AFAD ve Ümraniye Kaymakamlığı’yla koordineli bir şekilde çalışarak, 444 9 822 numaralı telefon üzerinden merkeze ulaşan depremzedelerin talep, öneri ve şikâyetlerine karşılık çözüm üretecek ilgili birim ve kurumalara anında yönlendirmelerini yapıyor.

Çözüm merkezi çalışmalarını sürdürüyor
28 Şubat 2023
A+
A-

Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi, deprem bölgesinden ilçeye gelen afetzedelere 7/24 hizmet vermekte. Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, “Arkadaşlarımız, çağrı merkezini arayan vatandaşlarımızı dinleyerek, doğru yerlere yönlendirme yapmak suretiyle sorunlarına çözüm bulmada yardımcı oluyor” ifadelerinde bulundu.
Ümraniye Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren ‘Çözüm Merkezi’ kurulduğu 2010’dan bu yana ilçe sakinlerinin talep, öneri ve şikâyetlerini dinleyerek, kısa sürede çözüme kavuşturuyor. Yılda ortalama 200 bin çağrı karşılayan ve her türlü kriz anında aktif bir şekilde görev alan Çözüm Merkezi, vatandaşlarla ilgili birim ve kurumlar arasında köprü görevi görüyor. Çözüm Merkezi, asrın felaketi olarak adlandırılan Kahramanmaraş depremlerinin ardından da yoğun mesai yürütüyor.
Çözüm Merkezi, AFAD ve Ümraniye Kaymakamlığı’yla koordineli bir şekilde çalışarak, 444 9 822 numaralı telefon üzerinden merkeze ulaşan depremzedelerin talep, öneri ve şikâyetlerine karşılık çözüm üretecek ilgili birim ve kurumalara  yönlendirmelerini yapıyor.
“DEPREMİN İZLERİ SİLİNENE KADAR ÇALIŞMALARA DEVAM EDECEĞİZ”
Başkan İsmet Yıldırım yaptığı açıklamada, “Ümraniye Belediyesi olarak yaşadığımız afetin yaralarını sarmak için tüm birimlerimizle yoğun bir çalışma yürütüyoruz. Belediyemizin birimlerinden biri olan Çözüm Merkezi’miz de bu çalışmaların en önemli aktörlerinden biri. Belediye olarak yalnızca deprem bölgesinde çalışma yürütmüyoruz. Afetten etkilenen ve Ümraniye’ye yakınlarının yanına gelen vatandaşlarımızla ilgili de çalışmalar yapıyoruz. Misafirlerimiz olan afetzedelerin ihtiyaçlarına çözüm bulmak adına önemli çalışmalar yürütüyoruz. Çözüm Merkezi’miz tam da bu noktada önemli bir görev ifa ediyor. Arkadaşlarımız, çağrı merkezini arayan vatandaşlarımızı dinleyerek, doğru yerlere yönlendirme yapmak suretiyle sorunlarına çözüm bulmada yardımcı oluyor. Ümraniye Belediyesi olarak tüm birim ve personelimizle depremin izleri silininceye kadar çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.