Dolar 39,2618
Euro 44,6724
Altın 4.183,26
BİST 9.019,57
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 24°C
Az Bulutlu
İstanbul
24°C
Az Bulutlu
Pts 25°C
Sal 28°C
Çar 30°C
Per 30°C

İnstagram’a abonelik sistemi geliyor

Instagram, içerik üreticilerinin platform içerisinden para kazanması için abonelik sistemi getiriyor. Peki, Instagram abonelik sistemi Türkiye ücretleri ne kadar olacak?

İnstagram’a abonelik sistemi geliyor
9 Kasım 2021
A+
A-

Instagram’da daha önce gündeme gelen ücretli abonelik sistemiyle ilgili yeni ayrıntılar ortaya çıktı. Henüz tamamlanmayan sistemde, özel hikayelere sadece hesabın ücretli aboneleri, yani ücretli takipçileri erişebilecek.

Log’da yer alan habere göre, Instagram aboneliğinde Türkiye özelinde görülen en yüksek fiyat 10,99 TL seviyesinde yer alıyor. Ancak yurt dışı merkezli verilere bakılırsa üst abonelik paketi için Türkiye’de 54,99 TL ödenmesi gerekecek. Bu yeni dönem çok yakında herkes için aktif edilecek ve yüksek ihtimalle ücret ödeyenlere “abone özel Hikayelerden” fazlası da sunulacak.

Instagram, uzun süredir kısıtlı bir kitle üzerinde farklı testler yapıyor. Bunların birisi ürün satışları üzerinden para kazanmaya odaklanıyor. Bu konuda uzun süredir çalışan ancak test adımını şimdi atan firma, içerik üreticilerin belirli anlaşmalar üzerinden bağlantısı verdiği ürünlerin satışından para kazanmasını hedefliyor.

Burada sürecin komisyon bazlı çalışacağı aktarılıyor. Firma ayrıca mesaj kutusu özelinde içerik üreticiler ile şirketlerin, spesifik olarak da ticari partnerlik kurulan firmaların iletişimini kolaylaştırmayı istiyor. Mesaj kutusuna partner firmalar için özel bir bölüm koyacak ve bu sayede yönetimi kolaylaştıracak Instagram, yeni dönemde reklam vermek için içerik üretici arayan şirketler ile, reklam almak için şirket arayan içerik üreticileri bir araya getirmeyi de kolaylaştıracak birtakım sistemler geliştiriyor. Bu sistemlerin şimdilik hepsi sınırlı bir kitle üzerinde aktif olarak test ediliyor. Ancak bunların genel kullanıma çıkması çok uzun sürmeyecektir.

kaynak: haberglobal

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.