Dolar 39,1880
Euro 44,7905
Altın 4.207,56
BİST 9.659,31
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 27°C
Az Bulutlu
İstanbul
27°C
Az Bulutlu
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 27°C
Cts 26°C

Sosyal medyada linç edilen Netflix ve Starbucks, deprem yardımı açıklaması yayınladı!

Dünyada en çok şubesinin bulunduğu ülkelerden biri olan Türkiye’de Starbucks’ın ve yine Türkiye’de binlerce abonesi olan Netflix’in, deprem felaketine ilişkin taziye mesajı paylaşmaması, sosyal medyada tepki çekti.

Sosyal medyada linç edilen Netflix ve Starbucks, deprem yardımı açıklaması yayınladı!
10 Şubat 2023
A+
A-

Kahramanmaraş’ta yaşanan deprem felaketinin etkileri sürüyor. Bölgedeki arama ve kurtarma faaliyetleri sürerken tüm Türkiye genelinden sivil veya tüzel kişilikler yardım kampanyaları yürüyor. Bu bağlamda depremin yaşandığı günden itibaren sessiz kalan Netflix Türkiye ve Starbucks Türkiye’den beklenen açıklama geldi.

NETFLİX: “YARDIMLARA DEVAM EDİYORUZ”

Netflix Türkiye, Twitter’dan yapmış olduğu açıklamada “Tüm enerjimi afet bölgelerine ulaştıracak yardımlar için kullanıyoruz.” ifadelerini kullandı. Netflix, şu ana kadar 6 milyon TL tutarında bağış yaptıklarını açıkladı. Buna ek olarak Netflix, tüm dünyadaki çalışanlarının kişisel olarak yaptığı bağışların da iki katını yapacağını duyurdu.

STARBUCKS TÜRKİYE’DEN DEPREM AÇIKLAMASI

Starbucks Türkiye ise depremin ilk anından beri deprem bölgesindeki yöneticileriyle irtibat halinde olduklarını ve yapılan çalışmaları yakından takip ettiklerini açıkladı. Starbucks Türkiye, Twitter’dan yaptığı açıklamada arama kurtarma alanlarındaki gönüllülerle ve depremden etkilenen vatandaşlarımıza içecek ve yiyecek sağlanması dahil olmak üzere bu çalışmaları yürüten kurum ve kuruluşları desteklediğini duyurdu. Starbucks Türkiye ayrıca, bölgede olan ancak operasyonel olarak uygun olan mağazaları da vatandaşlara açtıklarını ve ikramlarda bulunduklarını belirtiyor.
Netflix ve Starbucks Türkiye, depremin meydana geldiği 6 Şubat’tan itibaren sosyal medyada veya basında herhangi bir açıklama veya duyuruda bulunmamıştı. Bu durumu fark eden Türkiye’deki kullanıcılar boykot çağrısında bulunmuş ve tepkilerini göstermeye başlamıştı. Bunlarla birlikte bölgedeki felakette kaybettiğimiz vatandaşlarımızın sayısı 14 bin 351 olurken, yaralı sayısı ise 63 bin 794’e ulaştı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.