Turistler arasında en yaygın şikayet: Uçuş rötarları
TÜRSAB Başkan Danışmanı Hamit Kuk, havalimanı rötarları nedeniyle turistlerin şikayetlerinin arttığını ve bekleme süresinin 6 saate çıktığını belirtti.
Türkiye genelindeki havalimanlarındaki rötarlar, Antalya’da da sorun oluşturdu. Yılda 17 milyon turist hedefleyen Antalya’da, her 2 dakikada bir uçak iniş-kalkış yapıyor. Yurt dışından gelen turistler, hem otellere varışta hem de dönüşte uzun beklemeler yaşıyor.
TÜRSAB Başkan Danışmanı Hamit Kuk, hazirandan bu yana rötarlardan kaynaklanan şikayetlerin arttığını belirtti. Önceden turistler 2 saat önce havalimanına götürülürken, şimdi bu süre 6 saate çıkarıldı. Kuk, turistlerin tatilin son dakikasına kadar keyif almak istediğini vurguladı ve kent içi trafik sorunlarının da şikayetlere neden olduğunu ifade etti.