Dolar 33,9762
Euro 37,6709
Altın 2.725,36
BİST 9.771,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 28°C
Hafif Yağmurlu
İstanbul
28°C
Hafif Yağmurlu
Pts 28°C
Sal 29°C
Çar 28°C
Per 30°C

Turistler arasında en yaygın şikayet: Uçuş rötarları

TÜRSAB Başkan Danışmanı Hamit Kuk, havalimanı rötarları nedeniyle turistlerin şikayetlerinin arttığını ve bekleme süresinin 6 saate çıktığını belirtti.

Turistler arasında en yaygın şikayet: Uçuş rötarları
5 Ağustos 2024
A+
A-

Türkiye genelindeki havalimanlarındaki rötarlar, Antalya’da da sorun oluşturdu. Yılda 17 milyon turist hedefleyen Antalya’da, her 2 dakikada bir uçak iniş-kalkış yapıyor. Yurt dışından gelen turistler, hem otellere varışta hem de dönüşte uzun beklemeler yaşıyor.

TÜRSAB Başkan Danışmanı Hamit Kuk, hazirandan bu yana rötarlardan kaynaklanan şikayetlerin arttığını belirtti. Önceden turistler 2 saat önce havalimanına götürülürken, şimdi bu süre 6 saate çıkarıldı. Kuk, turistlerin tatilin son dakikasına kadar keyif almak istediğini vurguladı ve kent içi trafik sorunlarının da şikayetlere neden olduğunu ifade etti.

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.