Milyonluk Firma’dan Sıfır Ürün Aldı, Defolu Çıktı!
İstanbul Sultanbeyli’de İstikbal Mobilya’nın şubesinden yaklaşık 27 bin TL değerinde mobilya alışverişi yaptığını belirten C.Y isimli vatandaş, teslimat sırasında mobilyalarının üzerinde sigara yanıklarını farketmesi üzerine teslimatçı personele ileterek, problemin çözüme kavuşmasını istedi. Fakat karşısında muhattap bulamadı. Sorunun çözüme kavuşmadığın dile getiren C.Y, hakkını sonuna kadar arayacağını belirtti.
İstikbal bünyesinde faaliyet gösteren Sultanbeyli Erezroğulları mobilya satış mağazından 27 Bin TL değerinde koltuk takımı satın alan C. Y, sosyal medyada gündem olan konuya dair açıklamalarda bulunarak şunları söyledi;
“Sultanbeylide bulunan İstikbal mobilya satış mağazasından aldığım sıfır koltuk takımı adresime teslimat için ulaştığında, teslim aldığım ürün kurulumunda kontrol ettiğimde defolu ve sigara yanığı olduğunu tespit ettim. O sırada ürünü getiren firmaya ait sevkiyat yetkilisine ürünün defolu olduğunu göstererek belirttim. Görevli yetkili sevkiyat personeli ise ürünün defolu olduğuna dair tutanak tutup, paketleyip mobilya mağazına geri götürdüler. Daha sonra firmayı arayarak aldığım ürünün değişimin isteyerek, yenisini istedi. Ürünün yüzünü tadilat yapıp tekrardan getiririz dediler ben de kendilerine bu şekilde kabul etmediğimi sıfır ürün talebinde bulunduğumu belirttim ama ne yazık ki aldığım ürünün ne sıfırı teslim edildi nede param. Defalarca konuyu kendilerine belirttiğim halde ilgilenen olmadı, ürünün tadilata verildiğini ve yüzünün değişip geri geleceğini söylediler konuyla alakalı genel merkezi aramama rağmen ilgilenen olmadı mağdur edildim. Tarafıma hiçbir yetkili dönüş yapmadı nakit peşin olarak aldığım ürünün ayıplı mal olarak getirdiler bu tür firmalara sözde isim yapmış ama ne yazık ki Sadece görüntü olarak. Firma mevcut zararım, ve mağdurumiyetimi hiçbir şekilde karşılamadı.”